Laat onderzoeken of je klanten tevreden zijn

Alleen je klanten kunnen goed beoordelen of je diensten of producten aan hun noden voldoen. Daarom is het een goed idee om op regelmatige basis een tevredenheidsonderzoek te laten uitvoeren. Zo weet je snel waar er ruimte is tot verbetering hoe je de concurrentie een stap voor blijft.

Tevredenheidsonderzoek voor je particuliere of professionele klanten:

  • na een klantenevent
  • na een aankoop
  • na een samenwerking

Maak een afspraakof bel naar 03 205 52 52

Met ‘ja’ of ‘neen’ vang je weinig aan

Onze callagents verzamelen informatie die je niet alleen vertelt of je klanten tevreden waren, maar ook waarom ze tevreden waren en wat er beter kan. Dat doen we door heel gerichte vragen op te stellen en de antwoorden op een duidelijke manier te rapporteren:

  • Recap van elk gesprek in heldere taal
  • Informatie altijd raadpleegbaar via een webapplicatie
  • Directe lijn met onze callagents om de inhoud te bespreken

Vraag feedback aan je klanten

Want zij zijn je belangrijkste stakeholders.

Maak een afspraakof bel naar 03 205 52 52

“Soms zijn respondenten kort van stof of vinden ze hun woorden niet. Door de juiste vragen te stellen maak ik het hen makkelijker om een antwoord te formuleren.”

Sylvie

Hoe kunnen we je helpen?