Waarom je klanten altijd gemotiveerde callagents aan de lijn krijgen

“Heb je een minuutje?”

Niemand heeft tijd voor een onpersoonlijk gesprek. Daarom werken we alleen met spontane, vriendelijke callagents. Niet door dat te eisen, wel door de werkomgeving te creëren waarin ze zich goed voelen.

Callagents worden betrokken bij elke strategische meeting

Elk telemarketingproject is maatwerk. Daarom is het essentieel dat elke callagent op de hoogte is van de details die jij belangrijk vindt. En omdat zij onze belangrijkste ervaringsdeskundigen zijn, schuiven ze mee aan tafel om de strategische richtlijnen uit te zetten.

Afwisseling houdt callagents fris

Routine hoort bij telemarketing. Maar zowel de opdrachtgever, de respondenten als de callagent zelf hebben geen boodschap aan telefoons die op automatische piloot gebeuren. Daarom krijgen onze medewerkers de verantwoordelijkheid en het vertrouwen om de projecten te kiezen waar ze zich goed bij voelen.

Kwaliteit is belangrijker dan een cijfer

We beoordelen onze callagents niet alleen op basis van cijfers of hun succesratio. Het heeft namelijk geen nut dat we 10 afspraken voor je regelen als die kwalitatief niet interessant zijn. Integendeel, dat is verspilling van tijd.

Maak kennis met onze callagents

Hoe kunnen we je helpen?